Dreptul de returnare a produselor cumparate
In cazul in care clientul nu este multumit de produsele standard (nepersonalizate) achizitionate, el poate denunta unilateral contractul (achizita online) fara penalitati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail ( office@goodiebags.ro ). Produsele personalizate nu se returnează decât în cazul unor defecte de producÈ›ie.
Clientii GoodieBags.ro pot returna produsele standard (nepersonalizate) cumparate, in stare perfecta de functionare, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. GoodieBags.ro va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului.
Legea prevede de asemenea si urmatoarele detalii: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid".
"Clienti" sau "consumatori" sunt considerati orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaÅ£ii, aÅŸa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din OrdonanÅ£a Guvernului nr. 21/1992 privind protecÅ£ia consumatorilor, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare.
Produsele personalizate si produsele imprimate, realizate conform solicitarii Clientului, nu se pot returna.
Clientul este obligat sa inspecteze Produsele sau sa numeasca pe cineva sa le inspecteze pentru a vedea daca sunt sau nu defecte.
Orice defect trebuie adus la cunostinta S.C. Events 24 Services Media Production in scris, cat de curand posibil, dar in orice caz in decurs de 8 zile de la descoperirea defectului/lor. Dupa expirarea acestui termen Clientul este obligat sa accepte (calitatea) Produselor si sa renunte la drepturile si despagubirile disponibile lui prin lege si/sau Contract si acesti Termeni si Conditii Generale.
O reclamantie, asa cum este definita in Paragraful precedent, nu suspenda obligatia Clientului de a efectua plata.
In eventualitatea in care, dupa parerea S.C. Events 24 Services Media Production., Clientul a facut Reclamatia din motive intemeiate/pe drept, S.C. Events 24 Services Media Production va trebui sa furnizeze doar Produsul/produsele lipsa, sa repare sau sa inlocuiasca Produsele livrate, sau sa dea inapoi banii (parte din) de achizitie, dupa cum acesta crede de cuviinta.
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne trimiti in prealabil o informare pe adresa de email office@goodiebags.ro